چهارشنبه, 08 بهمن 1399 ساعت 13:17

جلسه کمیته فنی مهندسی انجمن برگزار شد


جلسه کمیته فنی مهندسی انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران در تاریخ هشتم دی ماه و با حضور آقای برخور نایب رئیس ، آقای حدادیان عضو هیات مدیره و اقای سامانی دبیر انجمن برگزار و به اتفاق آرا آقای سید محمود حسینی ( معاون فنی مهندسی هواپیمایی کاسپین ) به عنوان رئیس کمیته و آقای محمد تقی اسدی ( معاون فنی مهندسی هواپیمایی سپهران ) به عنوان دبیر کمیته فنی مهندسی انتخاب شدند .
آقای برخور به ضرورت هم افزایی ظرفیت های موجود در ایرلاین ها و مشارکت گروهی در رفع مشکلات موجود اشاره کرد و افزود : همکاری و مشارکت تمامی اعضا سبب خواهد شد تا هزینه های موازی که همه مجبور به پرداخت آنها هستیم ، کاهش یابد و در نهایت به رشد جمعی اعضای انجمن بدل شود .
آقای حدادیان نیز مدیریت هزینه ها در زمان کنونی را مهمترین شاخص بقای شرکتهای هواپیمایی در شرایط کنونی خواند . وی با اشاره به این نکته که ایرلاین ها در حال حاضر درآمد زا نیستند و مدیریت هزینه تنها راه برای نجات آنها در وضعیت جاری است ، گفت : تمامی اعضای هیات مدیره انجمن مصمم به استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و هم افزایی هر چه بیشتر شرکتهای هواپیمایی هستند .
اعضای کمیته فنی مهندسی در ادامه با طرح مشکلات فعلی ، به بیان راهکارهای مناسب برای برون رفت از مشکلات پرداختند .

روابط عمومی انجمن

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…