دوشنبه, 06 ارديبهشت 1400 ساعت 00:55

دقیق کیا : بدهی سازمان هواشناسی پرداخت می شود


رئیس انجمن شرکتهای هواپیمایی با بیان اینکه کل طلب سازمان هواشناسی از ایرلاین‌های داخلی حدود ۵ میلیارد تومان است گفت: این بدهی را به صورت قسطی پرداخت می‌کنیم.
یونس دقیق کیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات رئیس سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه شرکت‌های هواپیمایی برای پرداخت بدهی به قانون تمکین کنند، اظهار کرد رابطه با بدهی ایرلاین‌های داخلی جلسه با مسئولان سازمان هواشناسی داشتیم شرکت‌ها عدد زیادی نیست.
وی ادامه داد: کل طلب سازمان‌هواشناسی بابت خدمات ارائه شده به شرکت‌ها هواپیمایی حدود 5 میلیارد تومان است که مقرر شده تقسیط پرداخت شود.
وی درباره پرواز های ایران به هند نیز گفت: شرکت های هواپیمایی هیچ پرواز برنامه‌ای به هند انجام نمی دادند و پروازها به این کشور به صورت کانکشن انجام می‌شد که آن را نیز قطع کرده ایم.
به گزارش تسنیم، تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی اخیرا با اشاره به بدهی شرکتهای هواپیمایی خواستار تمکین ایرلاین ها به قانون برای پرداخت این بدهی شده بود.

 

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…