سه شنبه, 17 فروردين 1400 ساعت 17:03

کاهش چشمگیر پرواز مسافران ایرانی به مقصد ترکیه


رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا شاهد کاهش چشمگیر تعداد مسافران متقاضی سفر به ترکیه هستیم.
یونس دقیق کیا رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی در قالب چارتر پروازی را انجام می‌دهند، گفت: تصمیمی که امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفته است مربوط به تور‌های ترکیه است و هم اکنون پرواز‌های ترکیه انجام می‌شود و تنها تور‌های گردشگری در این بازه زمانی لغو شده‌اند.
او ادامه داد: بیشتر پرواز‌هایی که هم‌اکنون در کشور ترکیه انجام می‌شوند، مربوط به کار‌های تجاری است و برای رفاه مردم هم سعی شده در صورت لزوم به صورت کانکشنی انجام شود که این خود باعث زیان وارد شدن به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی می‌شد که هم اکنون با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تنها تورهای تفریحی و سیاحتی لغو شده‌اند.
او تاکید کرد: تمامی تور‌های تفریحی و سیاحتی به کشور ترکیه فعلاً لغو شده است. بسیاری از پرواز‌های کانکشنی از طریق ترکیش ایر انجام می‌شوند و همچنین باید برای بازگشت مسافران که در ترکیه هستند در صورت الزام تمهیداتی در نظر گرفته شود تا مشکلی ایجاد نشود.

 

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…