دوشنبه, 15 دی 1399 ساعت 14:52

جلسه مشترک هیأت مدیره انجمن شرکت های هواپیمائی با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوائی ایران

 

رئیس و اعضای هیأت مدیره انجمن شرکت های هواپیمائی روز یکشنبه 14/10/1399 در دیدار صمیمانه ای با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی، مسائل مشترک فی مابین را مورد بحث و بررسی قراردادند و تصمیمات مناسبی جهت تسریع در فرآیند فعالیت شرکت های هواپیمائی در فرودگاه ها اتخاذ گردید.
در این دیدار آقای امیرمکری با بیان اینکه اعضای جدید هیأت مدیره انجمن شرکت های هواپیمائی افراد با تجربه و با سابقه مفید مدیریتی و اجرائی هستند شرکت های هواپیمائی را مهمترین شرکای کسب و کار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران دانست و اعلام کرد که تلاش داریم با همکاری و درک متقابل مشکلات فی مابین را برطرف نمائیم.
اعضای هیأت مدیره شرکت های هواپیمائی در این دیدار موارد زیر را مطرح و در خصوص هر یک از موارد توضیحاتی از سوی جناب امیرمکری مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ارائه و تصمیماتی اتخاذ گردید.
1- نرخ محاسبه تعرفه های عوارض فرودگاهی.
2- نرخ اجاره اماکن در فرودگاه ها.
3- افزایش نرخ خدمات رادیوترانک در سال جاری.
4- انحصاری بودن سرویس دهنده اینترنت در فرودگاه ها و عدم ارائه خدمات مناسب و هزینه بالای آن.
5- هزینه پارکینگ هواپیماهای زمینگیر بخاطر ویروس کرونا.
6- مشکلات اخذ اسلات از فرودگاه ها.
7- اقدامات قضائی شرکت فرودگاه ها در خصوص مطالبات از شرکت های هواپیمائی.
8- هزینه اجاره اماکن مرتبط با پرواز (اعم از دفاتر ترافیک، دیسپچ، لاین و ...)
9- انعقاد قرارداد برای اختصاص پارکینگ خودروهای شرکت ها در سطوح پروازی.
10- انعقاد قرارداد جت وی و شارژ هزینه برای شرکت ها.
11- مشکلات مربوط به قطعات به داخل پارکینگ هواپیما.
در پایان جناب آقای امیرمکری گزارشی از نحوه و میزان کسب درآمد شرکت فرودگاه ها از اماکن، پروازهای عبوری و عوارض فرودگاه ها در شرایط کرونا ارائه داد و بر مساعدت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی برای کاهش هزینه های شرکت های هواپیمائی و تسهیل در فعالیت کسب وکار آنان در چهارچوب قوانین و مقررات موجود تاکید نمودند.

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…