سه شنبه, 27 آبان 1399 ساعت 12:51

چشم انداز خلبانان مورد نیاز دهه آینده


مرکز CAE چشم انداز 2020-2029 خود را منتشر کرد. این دیدگاه 10 ساله تجدید نظرات اساسی در مورد نیاز آینده خلبانان حرفه ای در هوانوردی مسافری و تجاری ، به اپراتورهای ناوگان ارائه می دهد و بر اساس عوامل اصلی بازار ، متغیرها و روندها عمل می کند.
مرکز CAEدر حالیکه شرکتهای هواپیمایی و اپراتورها در رکود سفرهای هوایی هستند ، مشغول بررسی داده های بازار است و به دنبال شیوع جهانی بحران کرونا ، استراتژی های بهبود را دنبال می کند. در حالی که تقاضا برای خلبانان در طول سال 2020 به طور قابل توجهی کاهش یافته ، تجزیه و تحلیل CAE نشان می دهد که تعداد خلبانان فعال در سال 2022 با تعداد سال 2019 مساوی خواهد بود. با توجه به این چشم انداز ، بازنشستگی همچنان ادامه خواهد داشت. در مقابل، بهبود تدریجی سفرهای هوایی نشان می دهد از اواخر سال 2021 بیش از 27000 خلبان حرفه ای جدید استخدام شود .
این گزارش نشان می دهد که علی رغم کاهش کوتاه مدت تعداد خلبانان فعال به دلیل تأثیر کرونا، انتظار می رود صنعت هواپیمایی کشوری طی دهه آینده بیش از 260،000 خلبان جدید نیاز داشته باشد. تجزیه و تحلیل CAE نشان می دهد که عوامل اساسی تأثیرگذار بر تقاضای خلبانان قبل از شیوع کرونا بدون تغییر باقی مانده است. بازنشستگی مبتنی بر سن و رشد ناوگان دو عامل اصلی رشد تقاضا بوده و انتظار می رود که همچنان باقی بماند.
چشم انداز CAE همچنین شامل ایده هایی در مورد چگونگی استفاده از فناوری دیجیتال و بینش تحلیلی برای افزایش آموزش خلبانی است. در چشم انداز جدید ، CAE معتقد است جامعه هواپیمایی جهانی می تواند از قدرت هوش مصنوعی برای تأمین نیازهای خدمه هواپیمایی دهه آینده و همچنین استانداردهای ایمنی در حال پیشرفت استفاده کند.

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…