سه شنبه, 25 شهریور 1399 ساعت 16:50

سه شرط موفقیت یک ایرلاین استارت آپی


قبل از تاسیس یک شرکت هواپیمایی استارت آپی باید سه شرط را رعایت کنید . اول ، شما باید یک مشکل را حل کنید . دوم بازار هدف خود را تعیین کنید و سوم مزیت رقابتی خود را شناسایی کنید . اگر این سه شرط را به خوبی درک کنید و به آنها پاسخ دهید ، می توانید امیدوار باشید تا به مرحله بعد بروید و مشکلات مالی خود را حل کنید .
این سه شرط زیربنای یک استارت آپ است ، خواه یک شرکت جدید و غیر وابسته باشد ، خواه یک شرکت جدید و زیر مجموعه یک شرکت مادر باشد . متعادل سازی نیازهای سرمایه گذار در شرکت نوپا خیلی مهم و نیازمند یک مدل همکاری کسب وکار بی نقص است . تعادل متزلزل منجر به رابطه ناخوشایند دو طرف می گردد . شاهد این ادعا ، دلتا ایرلاینز است که بین سال های 2003 تا 2006 به دلیل عدم تعادل بین نیازهای اتحادیه و خدمه پروازی با مشکلات مالی روبرو شد .
ایرفرانس نیز با راه اندازی یک ایرلاین در زیر مجموعه خود با همین مشکل روبرو شد . شرکت نوپا علیرغم فداکاری سرمایه گزاران و به دلیل درک غلط از برند جدید در میان مشتریان ، کارمندان و بازار به سرعت شکست خورد . بنابراین مواظب باشید که چگونه به بازار وارد می شوید .

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…