شنبه, 10 خرداد 1399 ساعت 12:56

رونق پروازهای لاکچری در هند

با شروع پروازهای داخلی در هند ، یک تاجر هندی اهل بوپال، هواپیمای ایرباس 320 شرکت هواپیمایی هند را برای چهار نفر چارتر کرد. او روز دوشنبه گذشته این پرواز را برای همسر ، دو فرزند و پرستار بچه های خود از بوپال به دهلی نو اختصاص داد.
براساس گزارش تایمز هندوستان ، انجام پروازهای داخلی پس از دو ماه وقفه ، سبب شده تا درخواست پروازهای چارتر از سوی ثروتمندان هند افزایش یابد . ولی هزینه این پروازهای لوکس چقدر است ؟
یک مقام هواپیمایی در این مورد گفت: شرکت های هواپیمایی و چارتری  به دلیل کاهش نرخ سوخت در این روزها قادرند نرخهای جذابی به مشتریان خود ارایه دهند. برای مثال هزینه چارتر یک ساعت پرواز ایرباس 320 بین 5296 تا 6620 دلار است .
البته انجام پروازهای داخلی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی هند انجام می شود . بر اساس این مقررات ، پوشیدن لباس و ماسک برای مسافران و خدمه اجباری است . هم چنین در طول سفر هیچ وعده غذایی ارایه نمی شود .
برای ورود به ایالت های مختلف نیز قوانین مختلفی وجود دارد . برای مثال در گوا شما باید با پرداخت 26 دلار تست کرونا بدهید و یا گواهی منفی کرونا ویروس را از آزمایشگاه مورد تایید شورای تحقیقات پزشکی هند داشته باشید .

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…