دوشنبه, 29 ارديبهشت 1399 ساعت 09:27

راهکارهای آموزش خلبان ها در کروناویروس


 صنعت حمل و نقل هوایی بی صبرانه منتظر است تا محدودیت های سفر کاهش یابد ، مرزها باز شوند و هواپیماها برای پروازهای طولانی از زمین بلند شوند. در این میان تعداد قابل توجهی از خلبانان ملزم خواهند بود تا برای بازگشت به عملیات آماده باشند .
البته این آمادگی به اتو کردن یونیفورم و پاک کردن عینک ری بن خلاصه نمی شود ، بلکه به آمادگی در مهارت های پروازی باز می گردد. استانداردهای ایمنی خلبانان را مجبور می کند تا سطح آمادگی خود را حفظ کنند حتی در استراحت های طولانی .
بر اساس استانداردهای موجود ، اگر خلبان بیش از 90 روز پرواز نکند ، باید حداقل سه نشست و برخاست با هواپیما و یا شبیه ساز انجام دهد ، ولی در این زمان که اکثر هواپیماها پارک شده اند ، تنها راه چاره شبیه ساز ها هستند .
بسیاری از شرکتهای هواپیمایی با توجه به این موضوع ، در حال برنامه ریزی برای رزرو شبیه سازها هستند . اگرچه آنها دوست دارند که آموزش  با شبیه سازها در زمستان انجام شود ، چراکه تابستان فصل اوج پروازها است ، ولی امسال به ناچار باید تقویم خود را عوض کنند .
 در حال حاضر ، شبیه سازها بیکار هستند و تعداد زیادی اسلات خالی وجود دارد. اما پس از رفع محدودیت ها ، سر آنها نیز شلوغ می شود . بنابراین هر چه زودتر برای رزرو اسلات با مراکز طرف قرارداد خود تماس بگیرید .


اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…