شنبه, 09 فروردين 1399 ساعت 23:54

درخواست یاتا برای پشتیبانی فوری از خطوط هوایی


یاتا خواستار اقدام فوری دولت های اروپایی برای ارائه کمک های مالی به شرکت های هواپیمایی شد. آخرین سناریوی یاتا خبر از کاهش تقاضای مسافر تا 46 درصد کمتر از سال قبل دارد.
طبق اعلام یاتا ، این فاجعه 6 میلیون شغل و 378 میلیارد دلار از تولید ناخالص داخلی را در معرض خطر قرار می دهد. برای مثال انگلیس 113 میلیون مسافر کمتری را تجربه می کند که منجر به زیان درآمد 22 میلیارد دلاری می شود و تقریباً 402 هزار شغل و حدود 33 میلیارد دلار به اقتصاد انگلستان آسیب می زند.
این آمار برای ایتالیا 68 میلیون مسافر کمتر و از دست دادن 10میلیارد دلار درآمد ، به خطر افتادن 256 هزار شغل و 67 میلیارد دلار ضرر برای اقتصاد ایتالیا است.
صنعت حمل و نقل هوایی یک موتور اقتصادی است و از 12 میلیون شغل در سراسر اروپا و 823 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی پشتیبانی می کند. هر شغل ایجاد شده در صنعت حمل و نقل هوایی از 24 شغل دیگر در اقتصاد گسترده پشتیبانی می کند. دولت ها باید اهمیت حیاتی صنعت حمل و نقل هوایی را بشناسند و این پشتیبانی فوری را مد نظر قرار دهند .

 

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…