دوشنبه, 20 ارديبهشت 1400 ساعت 15:56

امبرائر چشم به بازار آسیا دوخته است


در حالی که شرکت های هواپیمایی برنامه های آینده خود را ترسیم می کنند ، امبرائر بازار عظیم سری جدید خانواده جت های E2 خود را در آسیا دنبال می کند. اقتصاد رقابتی و برد طولانی هواپیما ، این هواپیما را برای بسیاری از مسیرهای داخلی و نقطه به نقطه در بزرگترین بازار جهان جذاب تر می کند.
شرکت های هواپیمایی در آسیا و اقیانوسیه به دلیل همه گیری آسیب دیده اند ، به همین دلیل شرکت های هواپیمایی مجبورند در آینده ناوگان خود را با هواپیماهای کوچکتر نوسازی کنند . امبرائر این تغییرات را فرصتی برای خانواده E2 جدید خود می داند.
شاید جذاب ترین ویژگی E2 برای خطوط هوایی به اصطلاح "اقتصاد جت" بازگردد. نسل جدید جت ها هزینه کمتری برای هر صندلی دارند و E2 از این شاخص سود می برد . به عبارتی این هواپیما در پروازهای زیر 650 مایل هزینه صندلی بهتری نسبت به هواپیماهایی مانند ایرباس 320یا بوئینگ 737 ارائه می دهد. این بدان معناست که E2 برای مسیرهای منطقه ای مناسب بوده و فرکانس های بیشتری را در مسیرهای کوتاه طی می کند.
گفتنی است که خانواده چهار نفره جت های E2 حداقل 70 و حداکثر 122 صندلی دارند . برد عملیاتی آنها از 3700 کیلومتر تا 4500 کیلومتر است .

 

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…