شنبه, 19 تیر 1400 ساعت 13:03

یاتا: آموزش لازم برای نیروی کار پس از همه گیری

یاتا با بهبود تدریجی صنعت حمل و نقل هوایی از بحران کرونا، گزارش خود در مورد نیازهای آموزشی برای نیروی کار در شرکتهای هواپیمایی را منتشر کرد.
بر اساس یک نظرسنجی جهانی از 800 معاون منابع انسانی در صنعت هواپیمایی عنوان شد که ، حفظ مهارت شاغلان فعلی و اطمینان از آموزش مهارتها در استخدام های جدید ، کلید موفقیت نیروی کار پس از همه گیری است.
برای دستیابی به این هدف ، برنامه های آموزشی باید متناسب شود . درحدود نیمی از پاسخ دهندگان منابع انسانی اظهار داشتند که اولویت اصلی آنها ارزیابی مهارت های موجود نیروی انسانی است. این امر مبنای برنامه های درسی مورد نیاز را تشکیل می دهد. همه گیری پیش از این بسیاری از شرکت های هواپیمایی و سایر شرکت های زنجیره ارزش مانند ارائه دهندگان خدمات زمینی را مجبور کرده بود که مهارت های کلی کارکنان آنها و انطباق با نیازهای عملیاتی جدید را ارزیابی کنند.
با بهبود تقاضا برای سفرهای هوایی ، شرکت ها کارمندان خود را باز می گردانند. نتایج حاصل از نظرسنجی نشان می دهد که مباحث ایمنی ، عملیات ، امنیت و بازرگانی به عنوان زمینه های اصلی مورد نیاز برای آموزش و تسلط بر وضعیت موجود مشخص شده اند. به ویژه ایمنی برای خطوط هوایی و ارائه دهندگان خدمات زمینی و فرودگاه ها بسیار مهم تر است.
یاتا نزدیک به 50 سال است که متخصصان هواپیمایی را آموزش می دهد. ماهیت فنی صنعت حمل و نقل هوایی ، همراه با الزامات سختگیرانه ای است که توسط نهادهای نظارتی تعریف شده است . بنابراین ضرورت آموزش استاندارد در سراسر بخش های صنعت ضروری است . با توجه به این واقعیت که بحران کرونا بسیاری از شرکت ها را مجبور کرد تا آموزش را به طور کامل متوقف کنند یا به شدت کاهش دهند .
با این روند ، موضوعاتی مانند دیجیتالی شدن اهمیت بیشتری پیدا می کنند. یاتا در حال حاضر با چندین شریک دانشگاهی برای طراحی دوره های جدید برای جذب استعدادهای نو و کمک به شکل گیری آینده هواپیمایی همکاری می کند. به علاوه ، یک کارگروه جدید مهارتهای هوانوردی یاتا و نیازهای آموزشی آینده را با تحول صنعت دیجیتال مطابقت می دهد.

 

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…