یاتا : امیدواریم خطوط هوایی در سال 2023 سود کنند
07 دی, 1401
یاتا انتظار دارد صنعت هواپیمایی در سال 2023 به سودآوری جهانی بازگردد، زیرا خطوط هوایی همچنان به کاهش ضررهای ناشی از تأثیرات همهگیری کووید-19 ادامه میدهند.انتظار می رود شرکت های هواپیمایی در سال 2023 سود خالصی به میزان 4.7 میلیارد دلار داشته باشند که حاشیه سود خالص آن 6 دهم درصد است. این اولین سود ...
نقش هلیکوپترهای غیرنظامی در مدیریت بحران
12 مرداد, 1401
هیچ کس نمی تواند کتمان کند که حمل و نقل هوایی نقشی حیاتی در زنجیره تامین جهانی سایر صنایع ایفا می کند. نقش هلیکوپترهای غیرنظامی در این زنجیره نیز بسیار چشمگیر است . به همین دلیل در ادامه به نقش این بخش از حمل و نقل هوایی می پردازیم : اطفاء حریق هواییدولتها پول زیادی برای کنترل آتشسوزیهای جنگلی اخ ...
خطوط هوایی چگونه سودآور می شوند
25 تیر, 1401
صنعت هواپیمایی هنوز نتوانسته به سوددهی برسد. اما در چند سال قبل از همهگیری چیزی شروع به تغییر کرد. با وجود عملکرد ضعیف کلی صنعت، گروه کوچکی از خطوط هوایی موفق به افزایش ارزش سهامداران شدند.پنج منحنی قدرت که عملکرد اقتصادی خطوط هوایی را ترسیم می کند نشان می دهد که از سال 2012 تا 2019 گروه کوچکی از خ ...
خطوط هوایی در حال تغییر ناوگان و بینش هستند
20 آبان, 1399
شوک تقاضا ناشی از شیوع ویروس کرونا سبب شده تا خطوط هوایی بینش جدیدی در انتخاب ناوگان و مدیریت شرکتهای خود انجام دهند . به طور خلاصه می توان گفت که هواپیماهای پهن پیکر برد بلند باید جای خود را با هواپیماهای باریک پیکر برد بلند تعویض کنند . چراکه تقاضای سفر کاهش یافته و هزینه های سنگین عملیاتی ناوگان ...